ny dag, nya möjligheter

fast jag tror att jag ska sova en stund till,
klockan är liksom SJU och jag jobbar kväll.

sedan så är jag ledig torsdag, jobbar fredag fm. jobbar lördagkväll och söndagkväll. jippi! skulle egentligen bara jobba söndagkväll men tog på mig ytterligare ett pass. men att jobba på helgen betyder ju mer klirr i kassan och jag kan ju ändå inte dricka mig berusad so what the heck. kan lika gärna stå på preem och se söt ut en stund.

jag går hela tiden runt och undrar vad tusan det finns där i magen. är det en bebis eller? UL den 31:a och det är väl först då jag får veta vad som pågår. lite inside-information. det ska bli så så kul men samtidigt lite nervöst.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, man får ju inte glömma att en ulundersökning är till för att kolla så att allt står rätt till..

Men många går dit bara för dom vill se bebben..

Men ha en positiv inställning, det är ju nästan alltid bra i magen :)

2010-03-17 @ 08:24:26
Postat av: Maria Thomasson

GUUUD, jag minns när jag var på UL första gången. Jag var BOMB-säker på att inget fanns där inne. Gissa om tårarna rann när lilla Emil visade sig på skärmen, man blir helt tagen av stunden och hade kunnat lega där i 9 månader :-)

2010-03-17 @ 08:48:24
URL: http://duochjagemil.blogspot.com
Postat av: kim

ja, jag känner likadant! tror inte alls att det finns något där. hoppas att det gör det iaf :)

2010-03-17 @ 15:24:53
Postat av: Maria Thomasson

Klart det finns något, men jag tror det är rätt vanligt att man känner så innan man varken sett, kännt eller innan magen börjar växa ordentligt!

Jag är lite avis, för UL är det underbaraste som finns, tänk, första gången du får träffa din bebis! :-D

2010-03-22 @ 11:14:56
URL: http://duochjagemil.blogspot.com
Postat av: kim

ja, det kommer att bli underbart! :)

2010-03-24 @ 07:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0