morgonpromenad!

vaknade vid halv nio, åt en filtallrik och sedan bar det av utåt. så fint väder idag och nu börjar asfalten komma fram igen. i love it. gick i en timma och hälsade sedan på min kära mor. hon bakade sockerkaka så att det stod härliga till! själv kan hon minsann baka och stöka men när jag var liten så fick jag inte ens fylla en muffinform själv för att hon var så rädd för att jag skulle kladda eller stöka ner i köket (hon är en pedant av finaste sort). fick lära mig att baka och laga mat hos mormor eller på HK:n. men det blev ju människa av mig också, fast MINA barn ska få baka hemma. haha, för dom lär ju inte ha en mormor att baka hos.

nu tänkte jag lägga mig och se svenska hollywoodfruar. fick ju inte se igår för att det va jävla hockey på TV. gick förresten en promenad med mamma ner på stan igårkväll och plockade ihop min egen müsli på ica-gourmet. DEN BLEV SÅ GOD! och inte ett dugg dyrare, tyckte jag.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jasså du fick inte göra det?? :)

Ja.. du ser.. "det man inte själv får låter man sina barn" .. ;)



Jag var och lyssnade på bebisen idag 138 slag/minuten :)

2010-03-23 @ 15:13:44
Postat av: Lina

Magbild!!

2010-03-23 @ 16:20:49
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Åsa som hittat din blogg av en slump och fastnat

Magbild önskas ja!!! =)

2010-03-24 @ 00:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0