måste göra mig klar

ja, egentligen så borde jag göra mig klar nu men det var så skönt att sitta under filten och mysa. har storstädat här hemma, gått ut och gått, ätit lunch och nu måste jag snart bege mig till jobbet. alla dessa måsten!!! min kropp har förresten inte förstått att klockan är framskjuten en timma för jag brukar vakna SENAST kl 9 men idag var jag hur trött som helst kl 9. (min kropp tyckte alltså att kl var 8 då).

hur som haver! snart smäller det. på onsdag är det UL och jag blir mer och mer nervös för varje dag. finns det något där ens? hur ser den ut? vad kommer dom att säga? tänk om dom ser något negativt? osv. osv. osv. JAG BLIR GALEN! tycker inte alls att det syns speciellt mycket på magen. kanske lite? jag måste sluta oroa mig!

på onsdageftermiddag åker även erik iväg från mig till fjälls. jag och mamma ska på kalas hos lilla Alice som fyllt två stora år och jag ska träffa jw.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Späääääänande.....klart det e en liten lite beeeebis som är hur söt som helst där inne! Kram U

2010-03-29 @ 15:49:48
Postat av: Linda :)

Oroa dig inte, allt kommer att se underbart bra ut! Hoppas ni får en bra BM. Glöm inte att ställa alla dumma frågor som man vill fråga men inte alltid vågar. Annars kommer man därifrån och är fortfarande orolig!

2010-03-30 @ 13:02:09
URL: http://bebisvarlden.blogg.se/
Postat av: Maria Thomasson

Allt kommer gå så bra. Lugn bara lugn... :-D

Som sagt, hoppas ni får en bra BM som visar Er bra vinklar och att ni får ligga där lääääänge :-) Hör av dig när ni varit... :-D

2010-03-30 @ 22:35:36
URL: http://duochjagemil.blogspot.com
Postat av: kim

hihi det gick super :) tack så mycket för peppningen! :)

2010-04-01 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0