ja må han leva!

för det är ingen vanlig dag, för det är elias födelsedag, hurra hurra hurra! idag så fyller världens bästa elias 3 stora år. efter ett besök i Bjurholm så åker vi raka spåret till Obbola och firar. håller tummar och tår för att han får en fin dag idag :)

och vad gör jag uppe nu? JO, mamma ringde för typ en halvtimma sedan och påminnde så fint om att mina glasögon låg i vår bil, så jag blev tvungen att kliva upp och följa med erik ut i kylan för att hämta dom. men väl där så fanns det inga j-vla glasögon i bilen så jag fick vackert gå in igen och efter en stunds letande och frustration så fann jag dom under en halsduk. BRA KIM! till saken hör ju att jag behöver mina glasögon när jag kör bil och idag så ska jag skjutsa mamma till Bjurholm en sväng so i needed them.

poängen med allt: JAG VILLE INTE LETA GLASÖGON KL. 06.30 IDAG(!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0