i love asfalt

har precis gått en kvällspromenad och det var så så skönt. man liksom skuttar fram på vägarna när det är asfalt. gud vad jag saknat asfalt. i love love love. kändes som att jag skulle kunna gå för alltid.

min överraskning förstördes då erik gick in på internet och spårade sin dator för att sedan ringa till mig (när jag står på posten för att hämta ut hans dator) och säga "jag ska bara ut en sväng och hämta ut min dator. det står att den finns på posten nu." och då blev jag ju tvungen att säga att JAG var där och hämtade den ÅT honom. JAJA, tanken var god iaf.

nu ska vi se på håkans bar och sedan familjen annorlunda. imorgon är det jag som gör sushi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0