hemma från en dag på stan

herregud säger jag bara! vilket sjåååå ...
det enda vi skulle göra var att: köpa en BH, köpa present till Alice, köpa present till Sandras kommande bebis, köpa en hårinpackning, en tunika och en body lotion. ALLT DETTA TOG OSS 5 TIMMAR! vi åt visserligen lunch men det tog inte mer än 30min. alltså 4 OCH EN HALV TIMMA! tiden bara flög iväg och min kära mor har ingen som helst tidsuppfattning. jag blir bara stressad av att gå på stan. jag vill göra bort saker fort och effektivt! en timma maximalt kan jag ägna åt spontangrejer.

vi fick i alla fall med oss allt vi skulle hem så det får man väl vara nöjd över :)

nu har vi ätit mat hos föräldrarna för att slippa disk hemma hos oss. vår diskmaskin är urkopplad eftersom att vi får vårt nya golv insatt imorgon. det kommer att bli så så så fint! erik har sagt att han ska göra en efterrätt men vi får väl se. lät som att det eventuellt blir banan, sirap och glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0