bortskämd!

ja, jag blir verkligen bortskämd nu när linda är på besök. igår så hade hon lagat middag till oss medan jag var på jobbet så när jag kom hem så stod all framdukat och klart. blev bjuden på fläskfilé, klyftpotatis, hemmagjord dressing, fetaost och paprika. kan säga som så: det var inte dumt.

sedan så har hon köpt flera olika sorters bröd hit, youhurt och frysta bär och massa annat gott. hon köpte till och med cola till mig och bakade jitterbugg (min favvo). HON ÄR GUDS GÅVA TILL DENNA JORD. och som att det inte var nog med detta ... hon lagade mat idag igen, köttfärssås och spagetti. OCKSÅ JÄTTEGOTT. det är typ som att bo på hotell and i love it.

frågan är ju bara vad jag måste göra nu för att gengälda allt det här (... )

imorse gick vi ut och gick i det fina vädret. hämtade ut mina nya glasögon och sedan gick vi längs älven. wonderful. efter en powernap och middag så gick vi en sväng till ner mot stan och hyrde film så nu blir det lördagsmys. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0