v.31

nu börjar v.30 lida mot sitt slut, tomorrow it's v.31! bebis sparkar och rör sig som aldrig förr, gör sig påminnd varje dag! tror att det är en liten tjurunge som vi har där inne. det är otroligt mysigt! vill att den ska komma ut nu, genast. hälsade på sandra och hennes lilla céline idag. oj så stor och duktig hon blivit på så kort tid. detta gjorde du att jag ville ha ut vår bebis ännu mer :)

har precis varit ute och gått promenad. äter jordgubbar och ska snart baka rabarberpaj och kanske även koka rabarberkräm. måste använda rabarberna som jag fick av eriks syster. frös in dom innan vi for till sthlm. blev lite osäker på om man kan frysa rabarber eller inte? men jag gjorde det ändå, får bli som det blir. bättre det än att jag skulle kasta bort dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0