nostalgi

pratade just med min kära mor som bokat en resa till alanya idag. hon och min moster åker på fredagkväll! kollade in hotellet dom ska bo på och kände en enorm saknad. JAG GILLAR JU TURKIET!

har varit hos familjen wärme hela dagen. suttit ute i solen och myst! beställde lite grejer från H&M HOME. beställde bland annat dessa vackra ting. kuddfodral, kökshandduk och ännu ett kuddfodral.


eriks syster m. familj kom på tacos-middag idag: mycket trevligt! nu kollar erik på fotboll (för ovanlighetens skull ...) och jag gör lite och ingenting.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för maten och sällskapet!

2010-06-28 @ 22:54:48
Postat av: kim

tack själv! :)

2010-06-29 @ 07:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0