myggbettsh-vete

jag vet inte exakt hur det riktigt gått till men jag har myggbett fulla j-vla benen. dom kliar som s-tan and i'm going crazy... man ser dom ju liksom inte men vips så har dom sugit sig mätta ändå? jag glömmer alltid bort hur hemskt det faktiskt är med mygg på somrarna, får alltid bli påminnd the hard way!

sitter och smuttar på en smoothie, börjar jobba kl 12. efter jobbet blir det en sväng på expert och spana in en kamera, sedan middag och sedan kanske en trip ut till obbola. erik skulle kolla fotboll i think. har jag förresten GLÖMT att nämna att det är FOTBOLLS-VM nu?! både TV och karl är som bortblåsta... erik är helt hysterisk och jag hör sportkommentatorer på både radio och TV och dator och ja, fan i mig överallt. jag kommer nog aldrig att kunna förstå tjusningen. OBS: det varar i EN MÅNAD!!!

nä, kanske skulle styla sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0