midsommar

dagen/kvällen var trevlig och bestod mest av utehäng. vi satt i gräset och solade, spelade kubb. killarna sparkade på en boll. vi grillade, åt och drack. jag drack cocacola. vi drog på fest, sa hej, drog vidare och sedan vidare igen till foppas pappa där vissa fick för sig att bada näck i älven. det gör ONT i mig när jag tänker på det: VATTNET ÄR KALLT! men det gick bra. bubblade bubbelpool och sedan åt myggen upp mig så jag for hem och sussade.

erik badade sin telefon i bubbelpoolen så nu har har man min gamla rosa telefon. rätt så sött! idag har varit den mest tråkiga dagen i livet. det visas fotboll på TV och jag har inte gjort ett endaste dugg. och jag som blir så rastlös så lätt...

kliver upp kl sju imorgon och jobbar, jippi. försöker hysteriskt att få tag i julia wärme. ser någon henne: tell her!




nu börjar det komma jordgubbar på min balkong! :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0