JOBB!

jobba bör man annars dör man, eller? sitter i alla fall och väntar på att kl. ska bli fyra så att man får göra bort det. jobbar kväll ikväll och dag imorgon sedan ledig hela helgen. inte så länge kvar till "semester" för mig heller, ska ju inte jobba något i augusti så jag jobbar max fyra veckor till. v.33 nu så det är 7 veckor kvar till bebis är beräknad att anlända till oss -senast om 9 veckor! men den skulle ju även kunna titta fram v.37, om 4 veckor alltså. då är ju bebis egentligen färdig, ska bara lägga på sig lite hull där inne.

jag tror att den kommer den 26:e augusti. vad tror ni? ska vi dra en liten "tävling"? GISSA DATUM! BF är den 23:e augusti.



nu ska jag gå över till mamma och dricka kaffe!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

1:a september =)

2010-06-30 @ 15:09:29
Postat av: lin

jag tror 18 augusti:))

2010-06-30 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0