hemkommen!

ja, äntligen så ligger jag i sängen och myser. känner mig sjuk och hängig! allt gick bra hos BM idag. hjärtslagen låg denna gång på cirka 140 slag/minut och alla värden/tryck var bra, även "mag-måttet" var som det skulle! kändes utmärkt betryggande med de resultaten. måste dock komma ihåg mina järntabletter lite bättre nu eftersom att blodvärdet sjunkit lite lite sedan sist. har för mig att man lätt får brist på järn runt månad 7?

har fått lappa ihop dom kommande dagarna då det händer mer än vanligt. på onsdag så ska jag först på utbildning med jobbet och sedan fyller eriks mamma år så vi ska ut dit och fira lite. på torsdag så ska vi på föräldraträff sedan så tar jw studenten, jag ska jobba en stund och vi ska upp på förlossningen och titta runt lite på kvällen. det är utbildningen som ställer till det lite med tider, osv. men det ordnar sig nog. önskar ibland att man kunde vara på flera ställen samtidigt.

imorgon så är jag ledig så jag tänkte mig ner på stan en sväng. sedan så ska jag kanske försöka hinna med en tvätt och efter det BARA kurera mig. VILL INTE VARA SJUK!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Jag tror att järnvärdet minskar som

mest kring v 20. Då utvecklas bebisens delar som

suger järn ur en... Men, som min bm sa, det är bättre att ligga lite över med tanke på att man förlorar en hel del blod under förlossningen. Drick blutsaft istället, mitt värde

åkte rakt upp och man blir inte lika risig i kistan :) kram å

puss på dig!!!!

2010-06-07 @ 23:10:12
URL: http://Duochjagemil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0