händelserik helg!

ja, jag har har hunnit med allt från att vara chaufför till jobba till filmkväll till bröllop, 4-års-kalas och middag ute i obbola. m.m. inte nog med det så är jag väldigt förkyld.

bröllopet var iaf otroligt fint och det var en fin plats dom hade valt vid vattnet. vädret stod på deras sida så allt blev som bra.

sitter och äter laxfilé m. grönsaker och ska snart till BM för att lyssna på lilla hjärtat där inne. kollar även igenom alla fina babykläder som vi fått låna av eriks syster. allt är pyttelitet och sött. det börjar närma sig nu and it feels so good!

jobbar hela kvällen förresten ...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hörru...rabarberna finns kvar här =)

2010-06-07 @ 20:42:16
Postat av: Kim

JAG VET! fick panik när vi precis hade kommit ut på storvägen på väg hemåt. blev så ledsen när jag insåg att vi glömt dom men vi kommer ju på onsdag så då ska jag tjuva extra många med mig hem =) hihi. tack igen för alla fina kläder! det var verkligen guld värt!

2010-06-07 @ 22:44:06
Postat av: Hanna

magbilder tack! =)

2010-06-10 @ 23:45:41
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0