friday i'm in love

ska snart iväg och jobba ett par timmar men det gör som ingenting för jag vet ju att det är helg sedan och imorgon så ska vi på bröllop. har aldrig varit på bröllop (förutom då jag serverat) så det ska bli kul. hoppas att det blir så där fint som det ska vara och att ingen av dom som ska gifta sig gets cold feet.

sitter och äter hårdmacka i brist på fantasi. tänkte göra något mer ordentligt typ frukostlunch men det tog som stopp. mår lite illa känner jag också.

jag skrev ju förut att jag skulle koka rabarberpaj and so i did. HIMMEL SÅ GOD DEN BLEV! och nu har jag cravings efter mer. finns det någon själ som vill dela med sig av sina rabarber så säg till. jag hämtar gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0