en helg i sthlm

nu är vi hemkomna efter en weekend i sthlm. det har varit otroligt mysigt att få umgås med bästa matilda! längtar faktiskt tillbaka. kunde nog ha stannat ett par dagar till bara för att :) har blivit så bortskämd och haft det SÅ bra. vi får åka ner en sväng till hösten då lill*n har kommit. tror även att erik haft en bra helg med sina vänner; gick på kiss, drack öl... åt mat, gick ut på krogen... ja, typ det som killar gör bäst!

vi däremot irrade runt i affärer och jag fick med mig ett och annat fint hem. blev ett par klädesplagg rikare! men jag var snäll för både erik och bebis fick en ny outfit! annars så åt vid god mat, gick på kvarterskrog, spelade spel, åt ben 'n jerrys glass från glasstånd (skulle typ kunna flytta till sthlm för att det finns...) och hade det supermysigt.

nu så ligger jag i sängen och "ojar" mig. är trött och mätt efter en lite för-frukost. tänkte sova en stund till och sedan kliva upp och gå promenad till sandra kanske som behövde lite assistans idag. tycker synd om erik som inte alls har sovit en blund inatt och for på jobbet nyss. vet inte alls varför han inte kunde somna. övertrött kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0