bröllop!

ja, idag är ju den stora dagen. i alla fall för paret som ska vigas :) ska bli kul faktiskt att gå på bröllop, trots att jag inte känner paret så väl (eriks vän som ska gifta sig). allt är ju liksom så fint och alla är så glada. ser även fram emot middagen och bröllopstårtan. haha, fast det kanske beror på att jag är så hungrig just nu, måste göra lite frukost.

sitter och smaskar på lite färska jordgubbar för tillfället och OJ OJ OJ så gott det är. hade nästan glömt bort hur jordgubbar egentligen smakar efter att ha sugit på frysta hela vintern. it's amazing! guds bästa skapelse, helt klart.



nä, nu ska jag slänga mig i duschen och förbereda lite. väcker väl erik kring 10 för då ska vi iväg och hämta marcus och sara, åka på affär och kirra en skjorta och sedan hemåt igen för att get dressed!

Kommentarer
Postat av: H

tror jag läst din blogg en eller två gånger för mycket, drömde nämligen i natt att du och Erik skulle gifta er :) missade dock hela "föreställningen" på grund av ett för stort champagneutbud.

2010-06-06 @ 10:44:37
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Kim

haha men söthanna :)

2010-06-06 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0