BM

barnmorskebesöket gick lika galant idag som alla de gånger förut. hade ett blodtryck på 125/60 och bebis hjärtljud låg på mellan 145 och 155. livmodern har vuxit sig 30 cm nu och tar typ upp hela magen, vilket faktiskt märks. tillexempel så skulle jag pröva skor igår på Din Sko. det gick si så där att böja sig ner, var HELT JÄVLA SLUT efter att ha provat typ tre par skor. och då slog det mig: den ska växa i 8 veckor till

det är verkligen som alla säger, man tycker att man är stor NU men det är ingenting mot för hur stor man kommer att BLI. lill*n ska lägga på sig typ 2kg till, dvs. två mjölkpaket. och två mjölkpaket, det är ju rätt så mycket? längtar verkligen otroligt mycket efter vår bebis.

om en vecka så får erik semester och jag börjar väl jobba lite mindre jag med. jobbar som mest i 4 veckor till och sedan är det slut (hade jag tänkt).

idag så har jag jobbat ett tag. cyklade fram och tillbaka från jobbet, inte illa. det var faktiskt riktigt skönt! efter middag så kom eriks två polare förbi och vi drog ner på stan och satte oss i en park och chillaxade. verkligen sommarkänsla! imorgon är det midsommar och vi hoppas på samma väder som idag. kanske till och med lite bättre! vi grillar hemma hos oss och sedan ser vi vart kosan drar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0