working my ass off

kanske inte helt sant men jag ska iaf jobba idag. börjar kl 12 och slutar 17. vädret är ju si så där idag så att jobba känns väl rätt OK. imorgon så kommer min älskade matilda upp och bor här några dagar, så så kul! hämtar upp henne på flyget vid 10 och förhoppningsvis, om vädret är fint, så drar vi och badar.

idag gick vi förresten in i v.35! haha, sa till erik att den skulle kunna komma om 3 veckor och han ba "men.. då är vi ju inte beredda?" och det är ju sant. hur mycket jag än vill att bebis ska titta fram så blir det nog bäst om den iaf stannar till den 23:e, då är vi beredda.

fick hem mitt paket från H&M igår och allt var till belåtenhet. jag älskar fan H&M! vi drog även ut till vännäsby igår och fixade upp min vespa som står hos min morbror. vi har tänkt sälja iväg den eftersom att den aldrig används! jag skulle kunna köra nu i sommar men FÅR inte för erik. han är rädd om bebismagen. vi åt jordgubbar och glass ute och sedan thai-mat till middag i vännäs. mätta och belåtna åkte vi hemåt igen och jag tittade på medan erik lirade beach-volley vid IKSU.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0