twilight

å, nu är det premiär på eclipse och jag vill så gärna gärna se. någon som vill gå med mig på BIO? erik är inget fan av filmerna så han hoppar bio-besöket och jag vill inte gå solo. jag känner ett starkt behov av att gå SNARAST MÖJLIGAST!

börjar jobba kl 12 så jag tänkte somna om en stund. jobbar dock bara fyra timmar idag så det är ju ingen big deal! på lördag så tänkte jag besöka bjurholm och spana in STORA marknaden sedan vidare till stugan om det är kalasväder.

om drygt två veckor så fyller lille emil 1 helt år. det är helt ofattbart, tyckte att det var nyss som han föddes! förra året när vi åkte till turkiet så fick vi ett meddelande där det stod att en liten kille tittat ut och nu är han ETT ÅR. oj vad tiden rullar på ändå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0