sammanfattning

ska försöka sammanfatta dagarna som varit lite kort:
matilda har ju som sagt varit på besök, vilket var superkul! det tråkiga är ju att man saknar henne massor nu när hon åkt. eftersom att vädret varit till belåtenhet så har dagarna spenderats utomhus, hängt i broparken och grillat gómat. drog en sväng på taket och olles. kollat film. surrat massor. varit i stugan en sväng och jag har varit nykter i ett onyktert sällskap. väldigt trevligt i alla fall. har hunnit med akuten en sväng också då erik fick rosfeber. men nu äter han pencillin i 10 dagar så vi hoppas han blir botad!

men snart så kommer matilda upp igen, så fort bebis väljer att titta ut, dvs.

på söndag blev det en sväng till obbola på 1-års-kalas! sötaste emil har gått och blivit en stor kille. så mysigt att få komma sig på kalas. hemmagjord smörgåstårta och marängtårta gjorde ju inte saken sämre heller, det tackar vi för!

inte nog med att matilda bott hos oss så har det varit 3 andra pojkar på besök stundvis. detta resulterade i ett stökigt hem som jag och erik fick ta itu med på måndagkväll. helt sjukt vilket städ-freak jag blivit ändå. måndagen spenderades även i obbola där vi blev bjudna på gómiddag.

igår åkte vi som sagt på IKEA. startade vid halv 9 och gick ca. 4 timmar inne i affären. helt lagom och skönt då vi inte skulle ha något speciellt utan bara gick runt mest för skoj. kom hem med ett x antal grejer ändå! mellanlandade i stugan på hemvägen, åt mat och bara myste helt själva. helt underbart! älskar min erik så så mycket.

Kommentarer
Postat av: Liza

Låter onekligen som en bra vecka!! :-)

Och tack Bims för du köpte spjälskydd till mig <3

2010-07-21 @ 23:27:37
Postat av: kim

ja, det var en toppenhelg! :)

inga problem :)

2010-07-22 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0