SÅHÄR

en bild säger mer än tusen ord



ungefär SÅHÄR less känner jag mig nu efter först gårdagens slit och sedan dagens slit. det hela blev inte bättre av för lite sömn inatt heller. HUVVA! men nu har jag i alla fall duschat och har hets-ätit en liter jordgubbar. borde snart vara människa igen. har ju som lust att gå ut i solen men jag är rädd att jag tuppar av då. har ingen aning vad det blir för middag. blir det ens någon middag? risken finns ju att det inte blir någon. haha, oj vad jag är LESS.

v.34 tar slut imorgon och på tisdag börjar v.35! alltså, 5 veckor kvar till BF. VILL HA VÅR BEBIS NU! antingen så får jag två älsklingspojkar eller så får erik två älsklingsflickor. börjar bli så sjukt otålig nu, vill ju veta :)

Kommentarer
Postat av: hanna ångman

2010-07-12 @ 20:38:36
Postat av: hanna ångman

haha, skulle skriva att jag tror det blir en tjej :)

2010-07-12 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0