övernattning i stugan

igår på förmiddagen så tog vi oss en tur till bjurholm där vi kollade in marknaden, hejade på lite kända ansikten och handlade munkar. sedan drog vi vidare till stugan där solen väntade på oss. helt underbart var det! åt god mat och hade det så mysigt. även idag så försökte vi att jobba på brännan men det blev mulet och blåsigt så vi åkte tillbaka till stan igen och spelade minigolf med marcus och sara. väldigt trevligt! kul också att kimsan blivit bättre sedan sist :)

efter minigolfen så kom det jag väntat på så länge, ETT BIOBESÖK! och inte vilket som helst heller utan ECLIPSE!!! behövde inte bli besviken för den var precis så bra som jag hade förväntat mig. filmen var 2 timmar men det kändes som max en halvtimma, nu väntar vi bara på nästa! tack till min tove som följde med.









stugvovven!







bygger solterass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0