LESS!

ja, nu är jag sjukt less på min bloggdesign! men jag vet inte heller vad jag skulle vilja ändra till? får ta och tänka på saken och kanske göra ett försök till förändring.

erik har köpt ett nytt datorspel = vi lever i olika världar
förhoppningsvis så får jag tillbaka min pojkvän när spelet tar slut, vilket verkar ta ett tag. tar det ens slut? tydligen tog det, hör och häpna, 10 ÅR för speltillverkarna att göra spelet så jag kan tänka mig att det inte är något litet fjuttspel som man spelar ut på en vecka eller så! men han har ju inte spelat spel på typ 1 år så det är väl OKEJ i guess... varför gillar inte jag att roa mig med tio-års-spel?

jag roar mig med PEGGLE! slit hem och pröva, man blir beroende och det är ett bra tidsfördriv.



jag har rensat ur alla kökslådor och stoppat tillbaka allt snyggt och prydligt. såg ungefär ut som 3:e världskriget innan, så jag tror att jag gjort en välbehövlig insats. nu hittar jag allt igen. kan ju vara bra. tänkte se SATC 2 och äta lite ben 'n jerrys, sedan sussa. jobbar mitt sista pass imorgonbitti, HURRA HURRA! och sedan kommer linda efter kl. 3 och äter middag. OCKSÅ HURRA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0