en regning söndag

jag kan som inte bli riktigt ledsen för att det regnar just idag. luften behövde sig en genomrensare och jag behövde lite kyla. just for one day.

har varit hos jw nu på morgonen och umgåtts lite innan hon drar tillbaka till sthlm. kul tjej. hon gillar typ att hänga där hela sommaren istället för att hänga i skojiga umeå med mig. HA SÅ KUL DÅ! HEJDÅ. men vi ses snart igen och då är det bebis på G.

imorgon tar v.36 slut och vi går in i v.37! OMG. det är ju snart dags!!! aldrig mer i livet så ska jag bry mig mest om mig själv. inte för att jag är speciellt superego nu, men ni förstår. jag längtar så mycket att jag dör snart men samtidigt så känns det rätt bra att det är några veckor kvar. har lite saker kvar att göra.

ligger i sängen nu och känner mig lite trött. njuter av det dåliga vädret. funderar på om jag ska äta glass ikväll eller inte. kanske jordgubbar istället. säljer dom ens jordgubbar när det regnar? det borde dom väl? får äta frysta annars.

här kommer en magbild! har varit dålig på att uppdatera med sådana but here it is, v.36


Kommentarer
Postat av: Liza

Oh vilken liten och mage du har :)

2010-07-25 @ 16:19:04
Postat av: Liza

Oh vilken liten och nätt mage du har :-)

2010-07-25 @ 16:19:57
Postat av: Lillan

Du är vacker som en dag! Åh, vad jag längtar!!!! Puss

2010-07-25 @ 16:41:16
URL: http://Duochjagemil.blogspot.com
Postat av: julia

då är det bebis på g! Ta hand om magen tills dess då :)

2010-07-25 @ 23:43:00
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0