det är något med renbäddat

håller ni inte med? man somnar ju så otroligt bra i en renbäddad säng. man liksom ligger där och kurrar och njuter och luktar och allt känns så bra. har ju börjat vakna tjugoelva gånger per natt nu. speciellt när jag måste vända på mig. det blir som ett helt projekt att ta sig från höger till vänster -och större ska projektet bli! magen ska växa i 5 och en halv vecka till. kanske i 7, om jag har otur. eller, otur är det väl inte men mitt tålamod är ju the same as zero.

måste även kliva upp i ottan och pinka. inte heller speciellt kul när man vinglar omkring på golvet, helt yrvaken och måste hålla fast sig i handfatet för att inte trilla av toalettstolen.

usch vad jag är uttråkad...

Kommentarer
Postat av: Liza

Hehe, har du inget tålamod?

ja.. då blir det bara värre med tiden kan jag säga :)

2010-07-08 @ 21:26:57
Postat av: Sandra

haha men gumman då :D känner igen mig fruktansvärt mycket haha :D sötnos! bit ihop och tjura ut denna tid :D men du har rätt att klaga! och klaga ska du göra för de är banne mig inte alltid lätt att vara gravid! puuuss // Sandra

2010-07-09 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0