ågren

börjar få lite ågren nu... ska jobba hela helgen och kommer att vara själv på stället. känner bara hur ryggen smärtar redan nu och hur ögonen lär svida på söndagmorgon. huvvaligen! men det kanske är sista gången jag behöver jobba en hel helg nu på ett tag så det är väl OK, i guess. jobbar även hela dagen imorgon vilket känns lite B nu när det är fint väder på G. haha, där rimmade jag allt bra va.

var hos BM idag och allt var fortfarande bara bra med oss båda. lillhjärtat slog mellan 155-165 slag/minut! det känns alltid så betryggande just efter att man varit där och lyssnat och mätt och fått veta att allt är bra. nu får jag gå runt och oroa mig lite i två veckor till innan vi ska dit igen. 6 veckor kvar till BF!

efter lunch så for vi till nyman och evve och kollade in deras nya lya. hur fint som helst! satt och surra och fikade och hade det mysigt på deras uteplats. gud vad jag vill bo på bottenvåning nu. hade i alla fall väldigt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0