tunga ögonlock

jag är så trött att jag vet inte vad jag ska ta mig till. borde lägga mig och vila en stund innan matlagningen drar igång. har precis varit på affären och handlat lite smått och gott. blir glass till efterrätt "gräddkola". har varit sugen på glass enda sedan ulrika nämnde det igår. (fy på dig!)

*gäsp*

alltså varje gång jag stänger mina ögon så svider det under ögonlocken (intressant att veta, ja.)

ska få ett nytt överkast och en lampa idag. skulle egentligen få det på julafton men det var slut i lager så dom skickade det nu istället. spelar ju ingen roll, huvudsaken det kommer. det är svart och glansigt! kommer att göra sig bra till våra lila väggar och våra svarta gardiner.

*gäsp*

nej, jag måste vila nu. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mmmmm blir det ett storpack glass bara till dig?

2010-01-19 @ 15:27:54
Postat av: Hanna

KIM! Varför var du tvungen att sluta, är ju inget vettigt folk kvar och jag håller på att få frispel på de som är kvar! Hoppas jag kan behålla mitt vett ett tag till. Du verkar trivas i nya lyan. Underbart!

2010-01-19 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0