sry

börjar väl med ett: förlåt. har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera and i know it. finns väl ingen riktigt bra ursäkt till varför, har inte haft lust bara. skrivtorka, typ. kan man säga så? "skrivtorka"? ni förstår vad jag menar iaf, eller? aja, hur som helst. det har inte hänt speciellt mycket senaste tiden. eller jo, en sak fast tänker inte dela med mig av det ännu. it will come later on. vi är i alla fall klara med renoveringen här hemma nu. alla rum är klara och det är så fint. nu väntar vi bara på matgruppen som vi beställt. skulle komma i slutet av januari.

idag blir det promenad i det fina vädret och sedan vänta på min kärlek. har införskaffat en lila kofta idag och en ny foundation. ha det bra så länge, xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e la väl inte me barn? :O Fast du kommer bli en fantastiskt mamma när den dagen kommer, de vet jag! Xoxo ;*

2010-01-13 @ 06:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0