sitter på nålar

dom har inte ringt om jobbet än. börjar ju snart klättra på väggarna(if i only could..) jag vill ju veta nu, genast, bums, på en gång, snarast, omedelbart, NU NU NU. hur svårt kan det vara? ja eller nej liksom. ju längre tid det tar ju säkrare blir jag ju på att jag inte fått jobbet. tror att dom har glömt bort mig. dom kan väl åtminstonde ringa och säga NEJ då. jag börjar bli sjukt otålig.

har precis ansökt om ett bankkort hos ICA-banken. förstår inte varför vi inte haft det tidigare? man för över en summa varje månad och för dom pengarna så får man bara köpa mat, inget annat. då vet man vart pengarna går och man håller även sin budget. detta innebär även att vi bara får handla på ICA i fortsättningen. vi kommer att få massvis med bonusar och kuponger i framtiden. det ser jag fram emot. känner mig otroligt duktig och organiserad idag.

imorgon så kommer eriks farmor och svärföräldrarna hit på middag. ska försöka bjuda på en god lasagne hade jag tänkt. synd bara att vi inte fått vår matgrupp ännu. men det blir trevligt, hans farmor har ju inte sett vår nya lya!

i eftermiddag så blir det en sväng till obbola (tror jag?), erik ska fixa lite i skotern och jag får träffa två av mina favoritbarn, emil och elias. ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0