premiärkörning

javisst!
klev upp tidigt imorse och begav oss till obbola. väl där så packade vi ihop oss på skotrarna och drog iväg en liten sväng till en grillplats. vi grillade pinnbröd och korv, åt mackor, kakor och drack varm choklad. det kändes bra att hitta på något vettigt för en gångs skull. eriks syster m. familj följde också med. tackar för trevligt sällskap! efter turen så blev vi bjudna på tacos och efter det film "couples retreat".

det viktigaste av allt: JAG FICK KÖRA ERIKS SKOTER (ja, det gick bra. nej, jag körde inte sönder något)

nu ska vi lägga oss och sova. är så fruktansvärt trött och jag är nog inte ensam om det. imorgonkväll så jobbar jag, tråkigt nog. hade mycket hellre gått och sett "daybreakers" på BIO.

nu blev det kallt här inne, måste stänga fönster och locka lite på min kärlek som ska värma mig. lev och må.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0