fruktsallad!

känner ett starkt begär efter fruktsallad i denna stund. funderar på att springa på ICA och införskaffa lite diverse frukter. har ananas, blodapelsin, mandarin, banan och äpple hemma. då fattas inte så mycket va? kanske lite fruktcoctail och vaniljvisp. hurra!

ska på en ny jobbintervju imorgon. önska mig lycka till! känner att jag skulle behöva lite rutiner nu. och allra helst lite mer klirr i kassan. en heltid skulle passa mig alldeles utmärkt! en heltid på dagtid. säg till om ni behöver mig vett ja!

såg "my sisters keeper" idag. oj vad jag grät! till alla er där ute som gillar att gråta till film, detta är en film för er. den är precis lika bra som "a walk to remember", eller "the notebook". här har ni trailern, den är verkligen så så bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går heltid dagtid ihop med plugget?

2010-01-21 @ 11:09:00
Postat av: kim

ska byta linje!

2010-01-21 @ 16:21:05
Postat av: Anonym

Men förstår fortfarande inte hur det går ihop? Ska du studera på deltid? Eller hoppa av helt?

2010-01-27 @ 06:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0