2 bra nyheter idag:

• var på jobbintervju och det ser mycket ljust ut för mig. ska på utbildning nästa vecka i tre dagar och sedan får vi se. är i alla fall glad att jag hittat mig en sysselsättning till efter sommaren. nu blir det klirr i kassan!

• matgruppen (bord + 6 stolar i ek) kom idag som vi beställt och JAG monterade varenda liten del, både stolar och bord, jag är allt bra duktig jag. vi satte även upp tavlan + tavelbelysningen och det blev verkligen fint! försökte ta en bild på detta men eftersom att vi saknar vår riktiga kamera så fick det bli en taskig webbkamera-bild istället. det får duga!

så ser det ut nu i vår "matsalsdel"

sitter och kollar på tv. erik är och spelar tv-spel hos marcus. har typ rätt så tråkigt. funderar på om man kanske skulle röra ihop en sockerkaka? eller kanske en kladdkaka? fast jag har inga ägg. mamma har säkert, får gå över och kolla. (ja, vi bor ju i samma hus nu, fast i olika trappuppgångar)

då vet ni ungefär vad som händer in my awesome life! det är faktiskt rätt awesome, fast bara inte just ikväll. jw tillexempel verkar ju ha gjort slut med mig i veckan. känns ju lite halvdepp.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAR JA JU INTE!!!

2010-01-22 @ 10:16:24
URL: http://wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0