work it

så, då var första arbetet avklarat för idag. nu ska jag snart bege mig till nästa. fast nu ska jag bara jobba två timmar så det är väl OK. tur att det börjat bli lite ljusare på mornarna nu, hade nog aldrig tagit mig upp annars. sedan så tror jag att järntabletterna gjort susen. är inte lika trött längre (tack för det!).

igår så blev det en hemmadag/kväll. madde kom förbi och det var så kul att få ses. var ju faktiskt väldigt länge sedan nu så det uppskattades, mycket! erik bjöd på go-middag, fläskfilé m. pommes. vi såg tv och gjorde typ så lite som möjligt.

nä, vila lite innan avfärd! hané.

hoppas förresten på att linda kommer till mig i helgen *host host*

Kommentarer
Postat av: Anonym

host host who knows. såklart:)

2010-02-01 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0