solo

sitter och kollar på en gammal beckfilm på TV4+, "enslingen". vet att jag sett den förut men kom inte ihåg så mycket. ser den väl i brist på annat, finns inte så mycket valmöjligheter ikväll tyvärr. erik lämnade hemmet vid 12 idag så sedan dess har jag varit solo. kan vara otroligt skönt att bara vara själv ibland, ha lite egentid. fast nu börjar jag faktiskt att sakna min kärlek. åt räk-sushi till middag idag! unnade mig själv det och OJ så gott det var. förstår inte hur något så "enkelt" kan vara så gott? 2 die 4, helt enkelt.

40-års-kalaset var riktigt trevligt. blev otroligt lyckat! och det var så kul att träffa alla. det är sällan man ser den delen av släkten nu när man inte bor i bjurholm längre. middagen var utsökt med fläskfilé, grönsaker, sås och potatisgratäng. borden var så fint dukade och stämningen var på TOPP. efter middag så bjöds det på utklädnad, live-musik, uppträdande av vår egna tina turner och madonna, det flög ballonger och alla fick sig en cool utstyrsel. allt var verkligen ordnat in i minsta detalj och tiden bara flög iväg. det känns lite som att vuxna i 40-års-åldern VET hur man festar. jag och erik dansade till och med styrdans. han är så duktig min kille och han var världens finaste igår. i love you.

åter till filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0