javisst

i surivied!
nu har jag jobbat klart och det gick förvånansvärt bra. låg omkring 150kr/timmen vilket är helt OK för att jobba förmiddag i think. tog mig en promenad hem efteråt också så det var skönt. erik hade gjort middag så det var bara att sätta sig till bords.

insåg just för en stund sedan att jag börjat blöda näsblod. har ju varit förkyld så jag trodde att det var rinn-snuva som kom men när jag torkade bort det så insåg jag att så var inte fallet. sitter nu med en papperstuss i ena näsborren och ser fin ut.

helgen blir en bra helg! linda kommer på fredag så vi ska laga middag, se på film och bara ha det bra. så så så så kul att hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0