inte min dag

trodde inte att det var sant när väckarklockan ringde imorse. har aldrig varit så trött i hela mitt liv. men det var bara att ta sig upp och motsträvigt dra sig till jobbet. väl där så blev jag satt på världens bajs-göra, vilket förstörde min dag ytterligare (...)

lite positivt var att när jag skulle handla på ICA efter promenaden hem så fick jag se att det var halva priset på köttfärs och kycklingfilé så jag slog till stort. nu är frysen proppfull igen. "kul att veta kim"

ska åka och hälsa på eriks kusin ikväll. har aldrig varit där så det blir kul! ska slänga mig i duschen nu så att jag blir redo någon gång. 40-års-kalas på fredag förresten, så då kommer jag förbi bjurholm en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0