glamourama

det var visst premiär för "glamourama" ikväll. något värt att se kanske? eller, värt och värt. i-brist-på-annat-värt, kanske. tänkte kolla lite på tv3play fast det buffrar bara, måste vara fel på sidan for the moment. tror att det är en typisk tjej-serie som är lättsedd. bra måndagsunderhållning helt enkelt! måste erkänna att jag är lite svag för sådana serier. typ "du är vad du äter", "lyxfällan", "rent hus", osv.

jobbade förmiddag idag så jag slutade kl halv 1. gick hyffsat idag så jag knåpade nog ihop en bra peng. efter jobbet blev det en promenad hem. åt kyckling m. ris till lunch och gick sedan ut på promenad nr 2. riktigt skönt var det! städade och dolade på lite här hemma. gjorde hemmagjorda biffar till middag vilket uppskattades av erik. (bäst för han det).

har suttit hemma hos mamma i soffan ikväll och kollat lite på "familjen annorlunda". erik ockuperar ju TV:n här hemma nu för tiden med hockey och till min stora besvikelse så börjar ju OS snart. tror ni jag lär få se mycket TV då eller? NEJ, SKULLE INTE TRO DET. det är väl okej att kolla OS om det är någon bra sport och om sverige har några bra lag eller tävlande med som faktiskt har en guldchans. varför kolla annars? bäst är ju kanske om sverige spelar mot typ finland, då blir man ju lite patriotisk.

imorgon ska jag på vårdcentralen och ta lite prover. hoppas till gud att jag inte behöver tömma blod från mitt stackars armveck. då kommer jag att börja gråt-skratta. helt ärligt! och det kan ju bli lite pinsamt. att ta blod från armvecket kanske är det mest obehagliga man kan göra, i hela livet. fy vilken skräck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0