familjen annorlunda

kan ni tänka er att ha typ tio ungar? det blir ju som att jobba på dagis, fast man får aldrig gå hem. snacka om att ha bra tålamod då liksom. man kan ju inte bli irriterad för minsta lilla direkt. tänk allas viljor, allas behov, osv. och tänk bara en sådan sak som transport! att få med sig alla ungar. att få iväg alla ungar till skolan. att hålla koll på träningar, prov, vänner, måltider, vem är vart?, osv. det finns en miljon fördelar med att inte ha tio barn, helt enkelt.

nu släpper vi det innan jag blir upprörd på riktigt. missförstå mig inte, jag älskar barn! men tycker kanske att det räcker med tre, som mest.


det gick bra att jobba idag. maten var färdiglagad när jag kom hem så det var uppskattat! sedan blev det fika hos föräldrarna. mamma hade bakat och även det var uppskattat. har kollat på "halv åtta hos mig" och lärt mig hur ICA-banken fungerar. fick hem kortet idag så nu blir det att samla bonus så det bara smäller om det. haha, vuxenpoäng! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0