alla hjärtans dag

vaknade tidigt imorse av att jag drömde om sushi (i alla dess former). har varit sugen på det så så länge nu. måste verkligen ta mig en sushi-dag. vaknade i liksom ren panik för att i drömmen så fanns det inte just den sorts sushi jag ville ha och jag blev som aldrig nöjd hur mycket jag än åt. hur som helst! när jag hade vaknat så klev jag upp och begav mig till ICA för att inhandla lite smått och gott. köpte nybakta ostfrallor, gott pålägg, ingredienser till tårta, chokladhjärtan, kex och ostar, vindruvor, och juice. gjorde sedan en alla-hjärtans-dag-tårta när jag kom hem samt överraskade min sovande älskling med frukost på säng. det blir hans uppgift att överraska med middag så jag får se vad det blir. vi har kollat på "sommaren med göran" i sängen och väntar nu på att mina föräldrar ska komma över på fika.

måste bara berätta hur underbart det var att kliva upp tidigt på en söndag och gå ut i solen. jag var helt ensam på vägen i princip och hade typ hela affärsparkeringen för mig själv. det var jag och tre andra tanter på ICA så jag fick strosa omkring i min egna takt, i lugn och ro. ingen kö till kassan. jag ska alltid handla på söndagsmornar.

önskar er alla en mycket fin dag! puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kanske ska gå på buffe (lunch) på Great Eastern i veckan om emil e lite piggare då? De har ju både vanligt kina-mat buffe och suchi-buffe nu!

2010-02-14 @ 13:53:35
Postat av: Kim

JÄTTEGÄRNA! :D

2010-02-14 @ 18:08:28
Postat av: Julia

Vilken superdag! Ska också göra det.. nä. Det låter härligt, men kommer det hända? Nä.

2010-02-15 @ 00:59:57
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0