27/2

har bytt design nu, vet inte om den börjat synas än men jag tänkte i alla fall att det skulle bli lite trevligare. tyckte att den jag hade sist var så grå och dyster. ligger i alla fall i sängen nu och tänkte somna till en film. har varit hemma hos familjen wärme och gratulerat Klara på hennes 4-årsdag. hon är en underbart söt liten tös! hade köpt med mig en målarbok med prinsessor, samt en prinsess-tidning m. tillhörande "glitter-mobil". tycker att det var igår som hon var drygt ett år.

imorgon så ska jag sova ut och sedan tänkte jag städa lite. vi ska även bjuda mina föräldrar på kina-mat som tack för all hjälp med lägenheten. det har ju som tagit sin lilla tid för detta tack att komma, men bättre sent än aldrig va? och nu får ju även ja och erik NJUTA av tacket. good 4 us.

just nu så önskar jag att jag hade någon som kunde läsa en godnattsaga för mig. det hade varit så trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Heeej!

Synd att jag missade er i fredags. Vi gjorde kanon-god suchi, blev såååå himla nöjd =)

Kram U

2010-02-28 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0