lördag

idag har varit en seg dag faktiskt! tiden står som stilla. väntar på att kl ska bli mot 6 så att vi får gå hem till mamma och ha lilla julafton med den delen av släkten. mamma åker ju iväg utomlands på onsdag, lycko henne va. vi firar ju numera jul vartannat år hos mina och vartannat hos eriks. detta år är det eriks familj! ska bli kul, har bara varit där på juldagen.

bästa linda kom förbi och droppade julklappar till lille alex. så himla snäll hon är! majoritet av alla klappar under granen står det Alexander på. sicken tur han har den lille prinsen!

erik har besök av håkan så dom har typ sport-maraton på TV. matcher hit och dit. sverige vann precis handbollen.

Kommentarer
Postat av: lidna

:) längtar till jag får öppna mitt!

2010-12-18 @ 23:08:28
Postat av: kimsi

hihi du kommer att bli glad! hoppas jag. annars får du stryk :) puss

2010-12-18 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0