julhets

for ner på stan en veva idag för att handla "det där sista". helt jävla sinnesjukt mycket folk! och det är ju inte ens lite kul att befinna sig där. jobbar inte folk på vardagar eller? jag förstår att det finns folk som är mamma/pappa -lediga, sjukskrivna, arbetslösa, jobbar skift, osv. MEN INTE SÅ HÄR MÅNGA! helt plötsligt när julen närmar sig så börjar folk hetsa ihjäääl sig.

nog om det! ska börja laga lite krubb snart och invänta erik. alex tar en power-nap! han var så så trött. även han tycker att det är jobbigt att gå på stan i juletid. måste köpa grädde och koka en omgång knäck och chokladkola till. det gick åt som smör i solsken. tredje gången jag kokar chokladkola nu, haha.

sedan ska jag sätta mig och göra klart julkorten så att vi får iväg dom någon gång. måste komma ihåg att köpa frimärken också. viktigt viktigt!

nej, jag har verkligen inte tid att sitta här, hejdå hejdå.



Kommentarer
Postat av: Linda

Imorrn är sista dagen för julkorten ;) Om man postar i en röd låda iaf! :P

2010-12-15 @ 19:29:35
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: Hanna

släng upp receptet på kolan :)

2010-12-16 @ 05:55:55
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0