hallongrottor

ja, jag tog tummen ur och bakade hallongrottor idag! har tänkt baka dom i flera dagar men det har som känts jobbigt, än fast det är typ världens lättaste kakor. drog även dammsugaren en veva och röjde upp lite. haha, booring att läsa om vardagssysslor men ungefär så kul har jag haft idag.

fick även ett samtal om utbildning så jag ska börja efter jul. är fortfarande lite hemlighetsfull om vad det blir, ni får se.

vår prins är förkyld, snorig och hostig så jag har inte velat gå ut med honom idag. han har varit glad och rätt så pigg men lite grinig emellanåt. stackars lilla hjärtat!

fick middag hos mamma och sedan fastnade erik och hennes karl framför hockey så då flydde jag och mamma fältet och satte oss hemma hos oss istället. snart lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0