fredagsmys

godkväll allihopa, hur mår ni?

jag mår kalas! sitter och smaskar på daim-kulor och dricker cola light. har varit hos eriks föräldrar idag! vi hjälpte hans pappa med ihopskruvning av nya köksmöbler, blev supersnyggt faktiskt! fint nytt matbord och stolar. nu skulle jag själv vilja ha ett hus med tomt och nya köksmöbler...

alexander är helt omöjlig nu, på ett gulligt vis. han har ju kommit på grejen med att sätta sig upp så nu duger det aldrig att ligga. nä, han vill stå eller sitta. sedan är han som en ål, rör sig konstant. det är en kvick liten krabat. haha, men det är härligt med lite fart. jag gillar när saker går undan!

jag funderar på att bli cambridgekonsulent nu när jag ändå går hemma. vad säger ni? finns det något intresse av det där ute? jag ger er verktygen för att tappa lite oönskade kilon. jag vet att det fungerar och det skulle vara trevligt att få hjälpa någon. jag är en jävel på att stötta och pusha!

Kommentarer
Postat av: gisela

du skulle passa PERFEKT till cambridgekonsulent!

vilken idé :) KUL! puss

2010-12-17 @ 22:25:54
Postat av: Kim

ja, men visst skulle jag det? :D skulle vara kul om man fick lite intresse från folk! puss

2010-12-17 @ 23:40:09
Postat av: Ida

Om två månader kanske jag behöver lite hjälp! ;)

2010-12-19 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0