vattenmelon

OJ så gott det är (!!!!!!!)
gick en kvällspromenad med mamma ner på stan och kom givetvis på den briljanta idén att jag skulle ha en HEL vattenmelon med mig hem så det blev att kånka på den på tillbakavägen. but hell yeah it was worth it!

nu ska jag bada lite badkar och sedan sussa, öppnar butiken imorgon (9-15.30) och sedan är jag ledig resten av veckan. var ju tänkt att jag skulle åka upp till fjälls men nu blir det inte så p.g.a att det finns en katt där uppe och jag blir så allgerisk. känner mig inte jättetaggad på att ta extra medicin och överdoser med en bebis i magen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är super att bli hooked på vattenmelon när man är på tjocken, vätskedrivande =)

2010-04-05 @ 12:32:44
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: kim

haha, toppen! och nu börjar det ju att bli säsong på vattenmelon också så det är nice :)

2010-04-05 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0