v.24

ja, då gick vi in i en ny vecka då. tiden går rätt fort ändå? idag har jag varit aktiv! tvättat flera tvättar, cyklat ner på stan och kollat läget, gått promenad, förberett tacopaj, sorterat barnkläder i oändlighet, hämtat ut paket, städat, fixat och donat. well done kim!

nu väntar jag bara på att min kärlek ska komma hem! imorgon jobbar jag kväll vilket känns si så där. det är så mycket trevligare att jobba dag för då har man ju som hela kvällen kvar sedan när man slutar. nu när man slutar kl 10 så är man inte hemma förrän kl halv 11 och då är det ju bedtime direkt.

nä, nu ska jag kirra käk!


Kommentarer
Postat av: hanna

bilder kim! :)

2010-04-27 @ 19:48:07
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Anonym

fördelen med kvällsarbete är ju att man har hela förmiddagen på sig att dona hemma :))

2010-04-27 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0