UL

igår var den stora dagen kommen och det var dags för vårt första UL. vi kom 20 minuter för tidigt till undersökningen men som tur var slapp vi vänta och fick komma in på en gång. jag var SÅ nervös och SÅ kissnödig. när hon började köra apparaten över magen så kunde jag bara tänka "det är tomt, det finns inget där" men helt plötsligt så såg jag något som rörde sig och ett litet hjärta som tickade på. vilken underbar känsla det var! helt ofattbart och helt omöjligt att beskriva. det finns en liten bebis där inne och den mår så bra. den boxade och sparkade och alla mått såg bra ut. vilket lättnad att få veta att allt står rätt till!

vi "vann" tre dagar också då vi fick ett nytt BF. det blir den 23:e augusti istället för den 26:e.

jag är så glad och så lycklig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! :) Grattis grattis! :D VAD KUL! =)

2010-04-01 @ 12:35:17
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Vad härligt Kim :) Gratulerar!

2010-04-01 @ 12:40:15
URL: http://kanelet.blogg.se/
Postat av: kim

tack så mycket :) det är en otrolig lättnad att få se vad som finns där!

2010-04-01 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0