trött

känner mig som alldeles mör i hela kroppen. klev upp tidigt imorse och tog en tur med mamma ner på stan. kollade efter sängar på comfort, sedan blev det in på lite andra affärer i jakt på tyg och kuddar. slutade med att vi kom hem med ett par jeans istället. efter massa promenad så blev det hem och pröva alla mina gamla jeans som satt hur bra som helst på mig nu. kan ni tänka er, gravid i 5:e månaden och jeansen sitter bättre än förr! -promenader ger resultat

satte mig ner och beställde ny sängram från IKEA samt byrå och sängbord. huxflux så var kl. 3 och det var time for work. höll nästan på att glömma bort tiden och komma för sent men det gick bra. fick jobba över en timma p.g.a mycket folk. efter jobbet blev det att ila hem där svärföräldrarna satt och väntade! blev en tvär-visit och sedan äta lite mat.

NU har jag satt mig ner i soffan och erik har åkt till marcus. allt är tyst, bara diskmaskinen som låter och det är ett HÄRLIGT ljud. i love diskmaskin! tänkte springa över till föräldrarna och tigga kaffe. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0