svar

ser att det blev mest frågor angående graviditet och det kanske inte var så oväntat. men jag svarar gärna så här kommer lite svar:

Slutade du snusa när du fick reda på att du var gravid?
SJÄLVKLART så slutade jag snusa i samma sekund som jag fick veta att jag bar på ett barn. har inte tagit en enda snus sedan den dagen.
Var graviditeten planerad?
Ja, det var den! Både jag och Erik vill vara unga föräldrar
Vad hoppas du på? En kille eller tjej?
Spelar absolut ingen roll. Hoppas på ett friskt barn, sedan om det är en pojke eller flicka har ingen betydelse!
Har ni funderat över några namn?
Ja, det har vi gjort men namnen får förbli lite hemliga tills det är dags
Hur blir det med skolan?
Jag har ju redan en klar gymnasieutbildning så teoretiskt sätt är jag klar med skolan. Men jag kommer att plugga på universitetet sedan och då läsa "Biomedicinprogrammet". Jag har alltid velat högskoleutbilda mig så det valet står jag fast vid.
Kommer du vara hemma ett år med lill*n?
Kanske, kanske inte. Det beror på hur länge Erik vill vara pappaledig och hur det passar med att börja studera osv.
Har du/ni börjat fixa i barnkammaren? (Lägg gärna upp bilder!)
Nej, inte än! Det känns lite avlägset ännu men tankarna finns och det kommer att bli så fint när det väl sätts igång. Lägger upp bilder då om bloggen är kvar.
Hade du några typiska symtom på att du var gravid eller gjorde du bara ett grav.test och fick reda på det på den vägen?
Jag fick det väl bekräftat via ett grav.test men innerst inne så "visste jag det bara" redan innan. Jag var nog rätt kissnödig i början. Har dock inte mått dåligt.
Vad säger omgivningen om graviditeten?
Alla är SÅ glada och SÅ förväntansfulla!
När planeras det giftemål?
Än så länge finns inga planer på giftemål!
Tycker du inte att du är lite väl ung för att skaffa barn?
Hade jag tyckt det så hade jag nog inte skaffat ett barn än!
Har du fast jobb och stabil ekonomi?
Eftersom att jag ska studera så har jag inte sökt ett fast jobb ännu. Men stabil ekonomi har vi och pengar kommer aldrig att vara ett problem. aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahahahaha....mer intressant vore ju att få veta vem som ställer vissa frågor? Hahahahahaha...

/Ulrika

2010-04-06 @ 08:51:42
Postat av: kim

HAHA ja verkligen! :) men det folk inte vet ibland är att man kan se deras IP när de kommenterar anonymt och då kan man ta reda på adressen där datorn finns. Inte så svårt att lista ut ibland då! haha :)

2010-04-06 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0